Бренду “Епікур” вже сім років, і саме стільки часу триває трансформація ринку курятини, від того, коли закривали суто споживацькі потреби, в сторону коли пропонуємо обирати якість, ставити її в пріоритет.
“Епікур – бренд, що транслює цінності, важливі для кожного з нас. Щоб життя було наповненим, потрібна сила та енергія. Тож ми як виробник вбачаємо своїм завданням виготовлення якісного від природи, нашого, національного продукту, екологічного від А до Я”, – зазначила в коментарі Forbes Світлана Собіпан, генеральна директорка, та додала: “Нам не байдуже, що їдять українці, тому ми вирощуємо курчат на совість. Наші зусилля трансформуються у максимально якісне м’ясо птиці, яке можна купити у сотнях магазинів по всій країні”.
Серед переваг бреду:
Завдяки злагодженій роботі команди. дистрибуція бренду широка і дала змогу доставляти якісне і свіже м’ясо по всій Україні.
“Основна наша перевага – натуральність м’яса, його багатий корисний склад, який ми зберігаємо бездоганно свіжим, адже українці мають отримувати лише найкраще”, – акцентував в коментарі Forbes Дмитро Кожин, комерційний директор.
Звичайно, над якістю продукту, його доступністю працює кваліфікована команда, яка повністю вкладає всі знання, щоб кожного дня виправдовувати очікування покупців.
“Наше виробництво постійно перебуває під контролем державних ветеринарних лікарів, ми сертифіковані ISO 22000:2018. До того ж до кожної партії продукції ми відбираємо арбітражні зразки й передаємо на дослідження до державної акредитованої лабораторії”. – наголосила Марія Ворошик, головний технолог виробництва.
Якість продукту ТМ “Епікур” це гордість команди. Тому обираючи м’ясо курчати нашого бренду, ви обираєте якість у всіх проявах.