“Ми не роздумували на скільки будемо допомагати, розуміємо – все що в наших можливостях, все зробимо для українців”, – зазначають представники бренду.
Якщо перші дні з 24 лютого основна наша допомога була направлена для військовослужбовців – довезти продукцію, створити в них запаси, допомогти матеріалами для будівництва фортифікаційних споруд, то з часом вектор змістився на цивільне населення.
В першу чергу це відбулося через те, що українські військовослужбовці розпочали визволяти окуповані території. Цивільне населення після перебування в окупації опинилося в ситуації коли залишилися без домівок та елементарних засобів харчування, тому ми об’єдналися з фондом “Омріяна країна”, формуємо продуктові пакети та відзвозимо в постраждалі регіони.
“Крайня поїздка у нас була в села Чернігівщини. Відверто там населені пункти дуже розбиті, а люди живуть в жахливих умовах. Ми можемо передавати продукцію і через волонтерів, однак іноді їдемо самі, щоб нагадати для кого працюємо і кого маємо підтримувати. Дякуємо ЗСУ за можливість робити нашу роботу”, – розповів Віталій Потапський, директор з маркетингу ТМ “Епікур, Володимир-Волинська птахофабрика”.